صادرات بهترین گردو گلخانه ای

امروزه صادرات گردو گلخانه ای با ضمانت کیفیت و بسته بندی مناسب و استاندارد توسط شرکت های بازرگانی به بسیاری از کشورهای همسایه انجام می شود که به علت کیفیت بالا در آنجا نیز بسیار پرفروش است و متقاضیان زیادی دارد. صادرات انواع گردو علاوه بر سود مطلوب برای شرکت های صادر کننده باعث ارزآوری خوبی برای کشور می شود و در بهبود روابط تجاری ایران با سایر کشورهای مقصد مؤثر است همچنین زمینه ایجاد مشاغل جدید را فراهم می کند.

صادرات بهترین گردو گلخانه ای

مراحل تولید گردو گلخانه ای

مراحل تولید گردو گلخانه ای مراحل تولید گردو گلخانه ای چگونه است؟ برای کاشت گردو باید شرایط دمایی و محیطی مناسبی در گلخانه ها ایجاد شود. بهترین خاک برای کاشت این گردو خاک ماسه ای و لومی می باشد که باید به خوبی زهکشی شده باشد. بهترین دما برای رشد این محصول بین ۷ الی ۲۱ درجه سانتی گراد است و دمای خیلی بالا و پایین برای این درخت مضر می باشد. به آبیاری متوسط و نور کاملی نیاز دارد همچنین گلدهی آن در فصل بهار می باشد.

کاشت این درخت از طریق بذر صورت می گیرد و بهترین زمان برای کاشت آن فصل پاییز می باشد. به کودهای آلی و حیوانی برای رشد بهتر نیاز دارد. گردو های گلخانه ای دارای پوستی نازک و مغزی خوشمزه و پر می باشند. از سطح کیفی بالایی برخوردار بوده و دارای طعم و مزه بسیار خوبی است. اندازه ای درشت دارد و فاقد آفت زدگی و خرابی است و پوسته آن به راحتی از مغز گردو جدا می شود.

قیمت روز گردو گلخانه ای

قیمت روز گردو گلخانه ای قیمت روز گردو گلخانه ای با توجه به نوسانات اقتصادی موجود در بازار و تورمات کنونی ثابت نمی باشد و مدام در حال تغییر است همچنین مواردی نظیر کیفیت این محصول، برند و شرکت تولید کننده، روش خرید و فروش، نوع بسته بندی و … بر قیمت این محصول تأثیر گذار می باشند. شایان ذکر است قیمت گردو گلخانه ای در خریدهای عمده و بدون واسطه به دلیل دخالت نداشتن واسطه ها بسیار مناسب و مقرون به صرفه تر است و امروزه اغلب مشتریان این نوع خرید را ترجیح می دهند.

یکی از ساده ترین راه ها برای استعلام قیمت انواع گردو مراجعه به همین سایت می باشد، زیرا هر روز بروزرسانی می شود و ضمن مطلع شدن از قیمت می توانید در صورت تمایل محصول دلخواه را انتخاب و سفارش دهید و با ارسال آن به نشانی مورد نظر از پرداخت هزینه های جانبی و اضافی در رفت و آمد پیشگیری می گردد که این امر در پیشگیری از پرداخت هزینه های جانبی و اضافی در رفت و آمد حائز اهمیت است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما