صادرات مغز گردو درجه یک به امارات

این که آیا شما به دنبال اضافه کردن یک منبع پروتئین سالم به رژیم غذایی خود هستید و یا این که دوست دارید عطر و طعم مغذی را به یک وعده غذایی اضافه کنید کاملا طبیعی است، گردو ها نیز نوعی از آجیل برای نگه داشتن در خانه هستند. سالانه صادرات مقدار قابل توجهی از مغز گردو درجه یک به امارات و دیگر کشور های همسایه انجام می شود. 

صادرات مغز گردو درجه یک به امارات

نحوه تشخیص مغز گردو درجه یک

نحوه تشخیص مغز گردو درجه یک به دلیل چربی زیاد موجود در گردو، می توانند در شرایط طولانی مدت در معرض دمای گرم قرار بگیرند. مهم است قبل از استفاده گردو هایی که ممکن است در انبار نگه داشته باشید، از تازه بودن آنها اطمینان حاصل کنید.

به گردو نگاه کنید. اگر به نظر می رسد بیش از حد چین و چروک دارد، خرد شده و لاستیکی است، این نشانگر گردوی مانده و بی کیفیت است.

گردوها را لمس کنید. گردو های پوسته شده تازه باید به لمس محکم باشند و نباید احساس مرطوب کنند. گردوهای نرم و مرطوب باید دور ریخته شود.

بو کنید و یک نوک انگشت کوچک از گردو بگیرید. گردو تازه بوی مغذی و طعم شیرینی دارد. گردوهایی که بویی تیز و نم دارند و طعم بسیار تلخی دارند، سفت و سخت هستند و نباید از آنها استفاده کرد.

اما در گردوهای بدون چربی شرایط تشخیص به چه صورت است؟

گردوها را لمس کنید. گردوهای بدون چربی اگر مغز آنها درون ریزه ها باشد، این نشانه آن است که گردو پیر شده و شروع به خشک شدن می کند.

پوسته های گردو را بررسی کنید. هر یک از گردوهایی که ترک و سوراخ در پوسته خود دارند را دور بریزید. 

نکته برای اطمینان از طراوت، همیشه گردو ها را در یخچال به صورت پوسته پوسته یا بدون چربی نگهداری کنید. گردو های پوسته پوسته حدود یک ماه در یخچال و فریزر باقی می مانند، در حالی که گردوهای بدون چربی می توانند تا شش ماه دوام بیاورند.

اگر می خواهید گردو ها مدت طولانی تری نگه داشته شوند، آنها را درون کیسه فریزر بگذارید و آن را درون فریزر بگذارید. گردو می تواند تا یک سال در فریزر بماند. 

خرید بی واسطه مغز گردو درجه یک صادراتی

خرید بی واسطه مغز گردو درجه یک صادراتی خرید بی واسطه مغز گردو درجه یک صادراتی یکی از عمده عللی است که بسیاری از مشتریان الخصوص طالبان خارجی را به این سمت کشانده است.

مغز گردو صادراتی به صورت عمده به و با کیفیت وصف نشدنی و کاملا مستقیم به کشورهای همسایه عرضه می شود. یکی از برترین نوع مغز گردو، مغز گردو امارات است که کیفیت و قیمت مناسب آن سبب وجه تمایز با سایر هم خانواده های شده است.

این گردو را بسیار مصرف کرده ایم و آن را می توان در بسیاری از آجیل ها مشاهده کرد؛ طعم و عطر خاص این مغز گردو سبب جلب رضایت بیشتر مشتریان خارجی شده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما