فروش عمده بهترین گردو تویسرکان تازه درجه یک

فروش عمده گردو تویسرکان تازه و درجه یک به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارد روز به روز رونق بیشتری می یابد. گردو تویسرکان  به دلیل طعم عالی خود از جمله گردو های صادراتی کشور بشمار می رود که به بسیاری از کشور های همسایه و دیگر کشور های اروپای صادر می شود. 

فروش عمده بهترین گردو تویسرکان تازه درجه یک

خرید و فروش انواع گردو تویسرکان به صورت عمده ای

خرید و فروش انواع گردو تویسرکان به صورت عمده ایتویسرکان از جمله شهر های کوهستانی بشمار می رود که در استان همدان و در دامنه کوه الوند واقع شده است. تویسرکان شهری با خاک های حاصلخیز مناسب کشت و زرع می باشد که یکی از محصولات پر آوازه این دیار گردو است. گردو تویسرکان درجه یک و از مرغوب ترین نوع گردو در کشور ایران بشمار می رود. 

15 درصد از گردوی کشور در استان همدان تولید می گردد که حدود 30 درصد آن مربوط به تولیدات گردو شهرستان تویسرکان است.
هنگامی که به این شهر بسیار زیبا سفر می کنید خرید سوغاتی مشهور این شهر که گردو می باشد را فراموش نکنید. به قول مردمان این شهر افرادی که طعم این گردو را یکبار چشیدند، مشتری همیشگی و خریداران این نوع گردو شدند.

خرید و فروش انواع گردو تویسرکان به صورت عمده به دلیل داشتن ویژگی های آن مانند کیفیت بالا،طعم و مزه عالی و … برای استفاده داخلی و تجاری روز به روز در بازار پر رونق تر و به خریداران این محصول افزوده می گردد.

قیمت روز بهترین گردو مغز سفید ایرانی

قیمت روز بهترین گردو مغز سفید ایرانیاز نظر ظاهر، گردو های که دارای مغز سفید می باشند جذاب ترین نوع از آن ها بشمار می روند. مغز گردو خوش طعم و مزه با چربی بسیار مفید برای سلامتی را معمولا به همراه پنیر در وعده صبحانه میل می نمایند. همانطور که از صحبت های که در بالا مشخص است این مغز گردو به دلیل ویژگی های مطلوب و بازار پسندی که دارد در مقایسه با سایر مغز گردو ها دارای قیمت گران تری برخوردار می باشد. 

شاید یکی از دلایل آن این باشد که بیشتر عموم مردم فکر می کنند که مغز گردو هر چه سفید تر باشد کیفیت بالاتری برخوردار است در صورتی که سایر عوامل دیگری چون چربی، تازگی، اندازه، طعم و بوی این محصول نیز بر قیمت آن موثر می باشد. 

مغز گردو تویسرکان سفید به دلیل طرفداران بسیاری که دارد معمولا از مابقی مغز های گردو گران قیمت تر می باشد. 

گردو تازه را از تولید کنندگان اصلی خریداری کنید

گردو تازه را از تولید کنندگان اصلی خریداری کنیداگر شما از جمله افرادی هستید که قصد خرید گردو تازه تویسرکان با بهترین کیفیت و قیمت را دارید باید محصول مورد نظر خود را از تولید کنندگان اصلی خریداری نماید و دیگر نگران کیفیت  مغز گردو و قیمت محصول نباشید چرا که این تولید کننده ها بهترین گردو درختان تویسرکان را در بسته های مرغوب به دست مشتریان خود می رسانند.
همچنین محصولی که به فروش می رسانند دارای ضمانت بدون قید و شرط می باشد بگونه ای که داشتن هرگونه نارضایتی از محصول خریداری شده توسط شما، هزینه پرداختی را بازگشت می دهد. 

این تولید کننده ها از روش های مدرن و بروز به منظور خشک کردن گردو ها استفاده می نمایند و سپس گردو ها را براساس وزن، ابعاد درجه بندی می نمایند. هر چند تشخیص گردو با کیفیت کار دشواری است اما این تولید کننده ها محصولات خود را با استفاده از تجهیزات مکانیزه تا حد قابل قبولی ضمانت کیفیت مینمایند.

لیست فروشندگان انواع گردو درجه یک صادراتی

لیست فروشندگان انواع گردو درجه یک صادراتیمنطقه تویسرکان دارای بیشترین تولید کننده های گردو در کشور می باشد و همچنین در این منطقه درختان گردو کهنسال به فراوانی یافت می شود. در این منطقه 130 روستا دیگر چون سرکان، مبارک آباد، گشانی، کرزان و … وجود دارد که بیشترین آن ها باغدار گردو هستند. به دلیل مرکز بودن و همچنین راه های ارتباطی تویسرکان، گردو بیشتر تولید شده در مناطق بیان شده به این شهرستان انتقال داده می شود و در آنجا جمع آوری می نمایند. 

به دلیل خاک حاصلخیز و نوع آب و هوای این شهرستان باعث گردیده تا بهترین نوع گردو در باغات این شهرستان بدست بیاید و محصولات تولیدی آن ها را در گروه بهترین گردو های ایرانی قرار بدهند. این نوع گردو به خوش خوراکی و همچنین چرب بودن بسیار شهرت دارند. 

شما به منظور صادرات گردو تویسرکان که محبوبیت بسیاری نیز در خارج کشور دارد باید از فروشندگان انواع گردو درجه یک صادراتی اطلاع داشته باشید تا بتوانید محصولات با کیفیت را به منزله صادرات خریداری کنید. 

بزرگترین شرکت پخش گردو تویسرکان در همدان

بزرگترین شرکت پخش گردو تویسرکان در همدان30 نوع گوناگون گردو در باغات جهان کشت می شود که رایج ترین انواع کشت شده آن ها که بیشتر به منظور اهداف تجاری تولید می شوند عبارتند از:

  • گردو انگلیسی یا ایرانی
  • گردوی سیاه 
  • گردوی سفید یا باترنات

یکی از انواع گونه های گردو در دنیا، گونه گردو تویسرکان بومی استان همدان و نژاد ایرانی می باشد، این نوع گونه گردو حدودا پس از چهار سال به بار می نشیند و از گونه های خارجی اصلاح شده به حساب می آید. مغز این گردو درجه یک بسیار لذیذ می باشد و از جمله گردو های درشت و پوست کاغذی بشمار می رود. 
در واقع گردو پوست کاغذی، در میان مردم و بازاریان گردوی است که وقتی دو گردو را بر روی یکدیگر گذاشته و با دست مقداری بر آن ها فشار وارد شود به راحتی شکسته می شوند. اما در واقعیت باغداران و افراد متخصص در بزرگترین شرکت پخش گردو تویسرکان به گردوهای پوست کاغذی می گویند که وقتی یک گردو مابین انگشت شست و اشاره گذاشته شود با اندکی فشار پوست آن یا به اصطلاح کول آن شکسته می شود.

تولید و پخش مستقیم و عمده گردو ایرانی در کشور

تولید و پخش مستقیم و عمده گردو ایرانی در کشورتولید کننده گردو که محصولات تولیدی خود را به صورت عمده و مستقیم پخش و عرضه می نماید، تمام تلاش خود را می کند تا با حذف واسطه ها محصولات تولیدی خود را با قیمت تولیدی به دست مشتریان خود برسانند. 

گردو از جمله محصولاتی است که در تمام طول سال در بازار وجود دارد، گردو به صورت های مختلفی در بازار به فروش می رسد که عبارتند از: 

  1. با پوست
  2. بدون پوست
  3. نمک زده
  4. شیرین شده

اما به این نکته توجه داشته باشید به جای خرید گردو فراوری شده، گردوهای با پوست را خریداری نماید. هنگام خرید نیز به این نکته توجه داشته باشید که گردو های با رنگ روشن، سنگین و هم سایز خریداری نماید. پوسته خارجی گردو نباید دچار هیچ گونه تورفتگی، شکستی، لکه، بوی فاسد و … داشته باشد. 

گردوهای با پوست را می توان چندین ماه در جای خشک و خنک نگهداری نماید در صورتی که گردو بدون پوست حتما باید برای نگهداری در یخچال گذاشته شوند.

از روش های مختلفی برای شکستن گردو استفاده می شود اما برای شکستن گردو با مقدار کم می توان از گردو شکن استفاده نمود و اگر مقدار گردو زیاد است برای جلوگیری از صدا می توانید از یک فلز زیر گردو استفاده کنید. 

دو روش برای شکستن گردو وجود ارد یکی خشک و دیگری تر. در حالت تر مغز گردو به راحتی شکسته می شود و به اصطلاح مجلسی و بازار پسند تر است ولی در صورتی که درست خشک نشود کپک می زند و مغز گردو تیره رنگ می گردد. البته باید گفت تغییر رنگ در کیفیت گردو تاثیر گذار نیست. 

توصیه می شود که گردو را خشک بشکنید چرا که نگهداری از گردو تر کاری سخت است و احتمال خراب شدن مغز گردو زیاد است.

عمده فروشی مرغوب ترین گردو تویسرکان اعلا

عمده فروشی مرغوب ترین گردو تویسرکان اعلافروش عمده گردو مرغوب و اعلا تویسرکان به دلیل این که از جمله محصولات صادراتی می باشد از جمله روش های رایج خرید و فروش گردو بشمار می رود. خریدار گردو هنگام خرید محصول خود باید به نکاتی توجه داشته باشد تا سرانجام بتواند محصول با کیفیتی را خریداری کند که این نکات عبارتند از:

  • گردو به دلیل این که اگر شرایط نگهداری مناسبی نداشته باشد زود خراب و کهنه می شود و در نتیجه طعم و مزه آن تغییر می کند به همین منظور باید در هنگام خرید به شرایط نگهداری آن بسیار توجه داشته باشید. 
  • اولین چیزی که هنگام خرید گردو باید به آن توجه داشته باشید پوست آن است. در صورتی که پوست گردو سوراخ بود و ترک داشت گردو تازه نبوده و خراب شده. 
  • در صورتی که گردو بوی کهنگی داشته باشد، امکان ایجاد کپک در آن بسیار زیاد است. 
  • یکی از روش های تشخیص گردو تازه وزن آن است. گردو تازه، وزن دار، توپر بوده و توخالی و پوک نمی باشند و شما برای اطمینان از این موضوع می توانید گردو را تکان بدهید.

فروشگاه اینترنتی گردو پوست کاغذی و پوست چوبی

فروشگاه اینترنتی گردو پوست کاغذی و پوست چوبیفروشگاه اینترنتی گردو با پوست را به دو صورت؛ گردو پوست چوبی و گردو با پوست سبز برای فروش به مشتریان خود عرضه می نمایند. 

  • گردو با پوست چوبی
    قیمت این نوع گردو به تازگی، میزان توپر بودن مغز، آسان جدا شدن مغز، پوست نازک بودن و … بستگی دارد. اما به طور کلی قیمت این محصول در مقایسه با مغز گردو ارزان تر می باشد ولی در مقایسه با قیمت گردو سبز گران تر است. 
  • گردو با پوست سبز
    این نوع گردو نیز طرفداران خاص خود را دارد. گردو سبز در اواسط ماه شهریور تا آخر مهر ماه از باغات گردو برداشت می شود. اغلب افرادی که این نوع گردو را خریداری می نمایند به منظور مصرف گردو به صورت تازه و نوبرانه می باشد.
    به شما توصیه میشود که این نوع گردو را به اندازه مصرف خود خریداری نماید چرا که باید بسیار مراقب مغز گردو ها باشید تا خراب نشود و در صورتی که پوست سبز را از گردو جدا نکنید مغز گردو نیز خراب می شود و دیگر قابل مصرف نمی باشد.

قیمت هر کیلو گردو با پوست و بدون پوست در بازار تهران

قیمت هر کیلو گردو با پوست و بدون پوست در بازار تهرانقیمت خرید گردو با پوست در بازار تهران در مقایسه با گردو بدون پوست دارای قیمت پایین تری و ارزان تری برخوردار می باشد چرا که پس از خرید نیا به انجام دادن یک مرحله اضافی به منظور خارج نمودن مغز گردو دارد به صورتی که از هر 2 تا 2.5 کیلو مغز گردو می توانید به طور تقریبی یک کیلو مغز گردو بدست آورد. 

شاید یکی از دلایل قیمت ارزان تر گردو با پوست این باشد که خرید این محصول ریسکی می باشد چرا که امکان دارد کیفیت همه گردو ها یکسان نباشد، مغز گردو خراب و یا سوزنی باشد، گردو پوک باشد، گردو تازه را با گردو سال قبل قاطی کرده باشند. 

البته شایان به ذکر است که اگر گردو با پوست مرغوب باشد یک خوبی نسبت به مغز گردو دارد و این است که هر دفعه متناسب به نیاز خود مغز گردو را از پوسته آن جدا می کنید و همیشه مغ گردو تازه در دسترس خود دارید. 

شرکت بزرگ عرضه کننده گردو در اصفهان

شرکت بزرگ عرضه کننده گردو در اصفهانآجیل ها از جمله تنقلات بسیار خوش طعم و مزه ای می باشند که در انواع مختلف رژیم ها غذایی وجود دارند. آجیل ها بر خلاف داشتن مقادیر بسیار زیادی چربی دارای خواص بیشماری برای سلامتی می باشند.
آجیل ها از نظر فنی، نوعی میوه بشمار می روند ولی برخلاف بسیاری از میوه ها دارای طعم و مزه شیرین نمی باشند. گردو نیز از جمله آجیل ها به شمار می رود که دارای یک پوسته بیرونی سخت و غیر قابل خوردن می باشد که به منظور استفاده از مغز آن باید این پوسته را شکست. 

فروش گردو اصفهان به دلیل استفاده در تهیه انواع سوغات این استان به خصوص گز بسیار رونق دارد. در این شرکت گردو کیلویی و به صورت عمده متناسب به نیاز شما به فروش می رسد. 

قیمت روز گردو در این شرکت ها به عوامل مختلفی چون میزان تقاضا، کیفیت، حجم، درجه، نوع بسته بندی و … بستگی دارد و متغییر می باشد. 

صادرات عمده گردو درجه یک اعلا به سایر کشور ها

صادرات عمده گردو درجه یک اعلا به سایر کشور هاصادرات گردو عمده ای درجه یک و اعلا به بسیاری از کشور ها به دلیل خواص بسیار زیادی که دارد روز به روز بیش تر از پیش می شود چرا که این محصول دارای خواص بسیار زیادی می باشد و پزشکان استفاده کردن از آن را به طور منظم در رژیم غذایی بسیار توصیه می نمایند. از جمله خواص آن می توان گفت برای درمان کبد چرب بسیار مفید است اما باید به این نکته توجه داشت که نباید آن را به میزان زیاد و غیر معمول استفاده نمود و اعتدال باید در مصرف آن رعایت شود. 

  1. اسید های چرب امگا 3 
    طبق بررسی ها محققین به این نتیجه دست یافته اند که امگا3 موجود در گردو سبب کاهش چربی در کبد می شود. 
  2. آنتی اکسیدان
    آنتی اکسیدان با عوامل موثر بر تخریب کبد چرب مقابله می کنند، به همین منظور آنتی اکسیدان موجود در گردو نقش بسزایی در کاهش چربی کبد دارد. 

یکی از عوامل ایجاد کننده کبد چرب، التهاب می باشد. گردو حاوی مقادیر بسیار زیادی پلی فنول می باشد به همین منظور به کاهش التهابات بسیار کمک می کند و همین امر از بروز ابتلا به بیماری کبد چرب و بیماری های که به دلیل التهابات می باشد جلوگیری می نماید. علاوه بر پلی فنول، دارای مقادیر بسیار زیادی منیزیم، آمینو اسید، آرژنین و … می باشد که همه آن ها خاصیت ضد التهابی دارند. 

گردو معمولی کیلویی با قیمت باورنکردنی و ارزان

گردو معمولی کیلویی با قیمت باورنکردنی و ارزانفروشنده گردو انواع این محصول را با قیمت باور نکردنی و ارزان به فروش می رساند. یکی از جمله انواع آن ها گردو معمولی ایرانی می باشد. مغز این نوع گردو نه سفید و نه سیاه است و با توجه به نوع محل فروش ممکن است دارای رنگ تیره و یا روشن باشد. 

البته شایان به ذکر است که عمده فروش گردو، محصولی را که نه بتوان آن را از نوع خورشتی و یا سفید دسته بندی نمود به آن مغز گردو معمولی می گویند. قیمت این محصول نیز مابین گردو خورشتی و گردو سفید می باشد. 

شای بگوید که گردو خورشتی به چه صورت است، این نوع گردو نیز به رنگ قهوه ای تیره و پر رنگ می باشد به همین دلیل در تهیه خورشت فسنجان مورد استفاده قرار می گیرد و به آن گردو فسنجانی نیز گفته می شود. البته به این نکته نیز توجه داشته باشید که رنگ تیره این نوع گردو به معنای بی کیفیت بودن آن نمی باشد چه بسا به دلیل درشت بودن مغز این گردو کیفیت آن از گردو سفید و معمولی بالاتر باشد. البته به دلیل رنگ آن که بازار پسند نمی باشد قیمت پایین تری در مقایسه با سایر گردو ها دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما