فروش فوق العاده گردو کاغذی با پوست

گردو کاغذی یکی از اقلام گردوها است که به واسطه پوست خشک و نازک خود بدین نام شناخته می شود، این محصول با برخورداری از ارزش غذایی بالا می تواند در ساعات مختلف شبانه روز و به عنوان میان وعده مورد استفاده قرار گیرد، همچنین مصرف کنندگان می توانند از آن در تهیه غذاهای مختلف بهره ببرند و نیازهای غذایی خود را رفع نمایند.

فروش فوق العاده گردو کاغذی با پوست

خصوصیات مهم گردو کاغذی دماوند

خصوصیات مهم گردو کاغذی دماوند گردو کاغذی در باغات پهناور و متعدد ایران زمین کشت می شود، در این میان دماوند به دلیل بهره مندی از زمین های حاصلخیز، درختان بی شمار، منابع طبیعی مطلوب و آب و هوای ایده آل یکی از اصلی ترین مراکز تولید گردو کاغذی است؛ تولیدات این ناحیه از ایران زمین کیفیت ممتازی دارند، به همین علت است که سالانه مقدار قابل توجهی از آنها به کشورهای مختلف جهان از جمله نواحی اروپایی صادر می شوند و درآمدزایی مطلوبی را به وجود می آورند.

گردو کاغذی ایرانی دماوند رشد کاملی دارد، این بدین معنا است که به ندرت در میان آنها میوه های پوک و نارس دیده می شود؛ پوست داخلی این دسته از گردوها نازک و شکننده است، به طوری که به سادگی می توان میوه را از درون آن استخراج و مصرف نمود.
به دلیل وجود شرایط محیطی و جوی ایده آل گردوهای دماوند عاری از هرگونه آلودگی و یا تاثیر پذیری از آفات می باشند، از طرفی بهره مندی آنها از مقدار مناسب آب در زمان رشد سلامت کامل آنها را در پی داشته است.

صادرات انواع گردو کاغذی ایرانی به کویت

صادرات انواع گردو کاغذی ایرانی به کویت همان طور که پیش تر نیز اشاره شد انواع گردو کاغذی ایرانی در سبد کالاهای صادراتی جای داده می شوند، مشتریان این کالاها بسیاری از کشورهای اروپایی و آسیایی هستند؛ کویت یکی از کشورهای همسایه است که تمایل زیادی به خرید گردو کاغذی ایرانی دارد و به عنوان مشتری همیشگی این محصول محسوب می شود.

خرید گردو کاغذی کویت را از نیاز به این ماده غذایی با ارزش بی نیاز می سازد و پیامدهای مطلوبی را نیز برای این خریدار بزرگ به ارمغان می آورد؛ فروش فوق العاده گردو کاغذی با پوست و بدون پوست صورت می پذیرد، این امکان تنها مختص خریداران خارجی نیست و مصرف کنندگان داخلی نیز می توانند به سادگی نسبت به انجام آن اقدام نمایند.
عرضه عمده محصولات بر مقیاس کیلوگرم و تن صورت می پذیرد تا هر یک از مشتریان با در نظر گرفتن نیازهایشان سفارش های خود را به ثبت رسانند و پس از آن در کوتاهترین زمان ممکن گردوهای مرغوب، تازه و ارزان قیمت را در دسترس خود یابند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما