فروش مغز گردو درجه یک صادراتی ایران

مغز گردو از انواع خشکبارهایی می باشد که به دلیل داشتن طعم و مزه عالی و همچنین خواص فوق العاده دارای مصارف و کاربردهای متنوعی است. ایران در زمینه تولید انواع مغز گردو در درجه بندی های مختلف در منطقه پیشتاز می باشد. فروش مغز گردو درجه یک صادراتی در بهترین بسته بندی با رونق بالایی همراه است.فروش مغز گردو درجه یک صادراتی ایران

تفاوت مغز گردو سیاه با سفید

تفاوت مغز گردو سیاه با سفید گردو نیز مانند انواع خشکبارها و آجیل ها دارای نمونه های متنوع می باشد که هر کدام از این موارد دارای کاربردهای مختلفی هستند. در زیر انواع مغز گردو موجود در بازار را نام می بریم:

  • مغز گردو سفید: این نوع مغز گردو به دلیل ظاهر جذاب و طعم و مزه عالی، از بقیه مغزها گران تر می باشد و برای مصارف روزانه مانند استفاده در میز صبحانه همراه با پنیر کاربرد دارد. در ایران مغز گردو سفید مربوط به مناطقی همچون تویسرکان و دماوند است و معمولا نسبت به نمونه های دیگر چرب تر می باشد.
  • مغز گردو معمولی: این مغز گردو قهوه ای روشن می باشد، یعنی نه سفید است و نه سیاه. این محصول از نظر کیفیت با مغز گردو سفید تفاوت
  • .چندانی ندارد. چرب بودن و خوش خوراک بودن آن با مغز گردو سفید برابر است.
  • مغز گردو خورشتی: این نوع مغز رنگ بسیار قهوه ای تیره ای مایل به سیاه دارد و به همین جهت در غذاهایی مانند خورشت فسنجان بسیار مصرف می گردد و به همین دلیل به مغز گردوی خورشتی نیز معروف است. رنگ سیاه این گردو دلیل بر بی کیفیت بودن آن نیست ولی به دلیل رنگش برای استفاده در خورشت بسیار مناسب است. 

لازم است بدانید که مغز گردو سیاه که در بازار به فروش می رسد با مغز گردویی که بر اثر عوامل  محیطی و یا کپک سیاه می شود بسیار متفاوت می باشد. مشتری در هنگام خرد باید به این نکته توجه کافی را داشته باشد.

صادرات مغز گردو درجه یک به ارمنستان

صادرات مغز گردو درجه یک به ارمنستان در کشور ما و در مناطق سردسیر گردو به خوبی تولید می گردد. کارخانه های معتبر، گردو را از خریدار دریافت می کنند و با استفاده از بهترین دستگاه ها پس از سورت و جداسازی، مغز آن را جدا کرده و سپس در بهترین بسته بندی برای عرضه در بازارهای داخلی و خارجی قرار می دهند.در سال های اخیر صادرات مغز گردو درجه یک به ارمنستان با رونق خوبی روبرو بوده است و توانسته سود خوبی را برای فعالان در این حوزه به همراه داشته باشد. از علل عمده صادرات مغز گردو ارمنستان می توان به مورد زیر اشاره کرد:

  • بوی مطبوع و سالم مغز گردو که به صورت طبیعی می باشد و از مواد نگهدارنده در آن استفاده نشده است.  
  • شکل و اندازه و ظاهر مغز گردو که همگی تقریبا در یک سطح هستند.
  • چربی مغز گردو که در میزان بسیار مطلوبی قرار دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما