مراکز فروش گردو مغز سفید ایرانی

ایران به عنوان یکی از قطب های تولید کننده در ایران، ارقام مختلفی از این محصول را پرورش می دهد. گردو مغز سفید از مهمترین نوع آنها می باشد که در بازار های بین المللی بسیاری به فروش می رسد. این مغز خوش طعم دارای ارزش تغذیه ای ویژه ای می باشد و به عنوان یک داروی طبیعی و اثرگذار نیز شناخته می شود. در این مطلب به معرفی مراکز فروش گردو مغز سفید ایرانی خواهیم پرداخت. جهت آشنایی بیشتر، ادامه مطلب را دنبال نمایید. 

مراکز فروش گردو مغز سفید ایرانی

مواد مغذی موجود در مغز گردو

مواد مغذی موجود در مغز گردو طبق مطالعات صورت گرفته برای روی مغز گردو سفید ایرانی، مواد مغذی بسیاری در آن یافت می شود که برخی از آنها به شرح زیر می باشند:

این مغز ارزشمند خوراکی، سرشار از پروتئین گیاهی است. همچنین چربی های ضروری فراوانی در آن وجود دارد که برای کاهش کلسترول خون، بسیار مفید هستند. میزان مواد نشاسته ای در آن نیز قابل توجه بوده و به تقویت بدن کمک می کند. به خاطر وجود کلسیم در این محصول، ارزش تغذیه ای آن بالا تر می رود. به نحوی که مداومت بر مصرف آن به تقویت و محافظت بهتر از استخوان ها کمک می کند. 

یکی دیگر از مواد مغذی مغز گردو، فسفر می باشد که به تقویت حافظه کمک شایانی می نماید. از این رو مصرف آن چه به صورت تازه و چه به شکل خشک شده، برای افرادی که فعالیت های ذهنی زیاد دارند، توصیه می شود. آهن را از دیگر مواد مغذی گردو باید عنوان کرد که به رفع کم خونی منجر خواهد شد و رشد گلبول های قرمز خون را تسریع می بخشد. 

مغز گردو دارای پتاسیم نیز هست. در نتیجه عملکرد قلب و عروق را تحت تاثیر قرار می دهد. ویتامین های متعددی همچون ویتامین آ، ب، ث و ای نیز در آن وجود دارد که شفافیت در پوست، سلامت مو، تقویت بینایی و… را به دنبال دارند. اسید های آلی مختلف هم در مغز گردو یافت می شود.

عرضه عمده گردو مغز سفید در سراسر کشور

عرضه عمده گردو مغز سفید در سراسر کشور  این سایت، عرضه عمده گردو مغز سفید در سراسر کشور را به صورت مستقیم و بدون واسطه انجام می‌دهد. کلیه متقاضیان برای خرید آن می‌توانند سفارشات خود را در این سایت ثبت نمایند و در کمترین زمان ممکن در آدرس مورد نظر تحویل گیرند.

عدم دخالت دلالان، قیمت‌ها را با ثبات خوبی مواجه ساخته است و از افزایش آن ها جلوگیری می کند. البته کیفیت گردو نیز در قیمت‌گذاری آن اثر دارد. سایز هم عامل بعدی است که می تواند قیمت این محصول را تغییر دهد. میزان تقاضا برای خرید را به عنوان عامل دیگری در بازار فروش گردو در ایران باید عنوان نمود. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما