خرید انواع گردو باپوست ایرانی عمده

یکی از مغزیجات بسیار لذیذ و خوش طعم که در تمامی صنایع تولیدی اعم از لوازم ارایشی بهداشتی، صنایع دارویی تولید شیرینی و کیک و…. کاربرد و فواید بسیار زیادی دارد. گردوی خشک و مغز شده دارای قیمت بالاتری می باشد بنابراین بهتر است به هنگام فصل چیدن گردو برای خربد انواع گردو باپوست ایرانی به صورت عمده اقدام فرمایید با خرید گردوی با پوست هزینه های شما بسیار کاهش میابد.خرید انواع گردو باپوست ایرانی عمده

اطلاعاتی درباره کیفیت گردو

اطلاعاتی درباره کیفیت گردو همانطور که گفته شد قیمت گردو با توجه به کیفیت و نوع گردو متفاوت می باشد با توجه به شرایط اقلیمی و نوع خاک انواع گردو ها در سراسر ایران کاشته و برداشته می شود که از نظر ظاهری و حتی رنگ مغز گردو با یکدیگر متفاوت هستند اما در نظر داسته باشید گردو با هر شکل و ظاهری متفاوتی خواص کاملا یکسانی را دارا هستند.

گردویی که دارای کیفیت و مرغوبیت خوبی باشد مغز گردو به خوبی و به صورت سالم از پوسته جدا می شود گردو های سوزنی معمولی به سختی شکسته می شوند و مغز گردو بیشتر اوقات در هنگام شکستن خرد می شود.

مغز گردو باکیفیت باید سفید و خوش طعم باشد مغز های سیاه رنگ اگر طعم تلخی بدهند نشان دهنده کهنگی گردو می باشد البته باید در نظر داشت بعضی از گردو های تازه بعد از خشک شدن مغز آن ها سیاه رنگ می شوند این گردو ها کیفیت و قیمت پایین تری نسبت به سایر گردوها دارد.

اگر گردو دارای پوست چوبی می باشد حتما به کیفیت پوست هم توجه کنید میزان نازکی یا ضخیم بودن چوب بر روی کیفیت وزن و قیمت محصول تاثیر گذار است هر چه پوست این محصول نازک تر باشد کیفیت بالاتر است.

هر چه گردوی خریداری شده دارای مغز چرب تری باشد خوش طعم تر و تهیه غذا و شیرینی با آن لذیذ تر می شود. از مغز گردو در انواع غذا ها و شیرینی ها استفاده می شود و گردو جز پر طرفدارترین خشکبار ها در سراسر جهان می باشد.

تولیدکنندگان گردو باپوست ایرانی

تولیدکنندگان گردو باپوست ایرانی تولید کنندگان گردو با پوست ایرانی سعی به عرضه این محصول هم به صورت گردو بسته بندی و هم به صورت فله و کیلویی کرده اند به طور معمول مغز گردوی بسته بندی شده کمی گرانتر از گردوی با پوست و فله می باشد بهتر است اگر مصرف گردوی شما در طول سال زیاد است گردو را با پوست تهیه کرده و هر بار به اتدازه مصرف خود شکسته و استفاده کنید. گردوی با پوست شرایط نگهداری راحت تری دارد و در جای خشک و تاریک تا ماه ها میتوان نگهداری نمود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما