فروش کلی مغز گردو قهوه ای درجه سه

مغز گردو قهوه ای درجه سه از جمله محصولات پرطرفدار ایرانی می باشد که به صورت‌کلی و جزئی به فروش می رسد. شرکت‌ ها این محصول را به صورت عمده و کلی به فروشندگان بازاری می فروشند. مغز گردو بسیار خوشمزه و پرطرفدار است و طبق گفته پزشکان خواص زیادی برای بدن دارد.

فروش کلی مغز گردو قهوه ای درجه سه

3 دلیل تیره شدن مغز گردو

3 دلیل تیره شدن مغز گردو تیره شدن مغز گردو از جمله اتفاقاتی است که برای باغداران بسیار ناخوشایند است زیرا وقتی مغز گردو ها تیره می شود کیفیت اولیه خود را از دست می دهند و طعم آن ها نیز کمی تلخ می شود.

اما تیره شدن گردو به طور طبیعی اتفاق نمی افتد و ۳دلیل مهم وجود دارند که باعث تیره شدن گردوها می شوند. در ادامه این سه دلیل را نام برده ایم.

عوامل محیطی 

عوامل محیطی مثل نور، خاک و آب می توانند باعث سیاه شدن مغز گردو شوند،  اگرچه این عوامل برای درخت گردو بسیار مفید هستند اما اگر برای پرورش درخت از این عوامل بیش از حد استفاده کنید مسلما مغز گردو سیاه می شود.

برای مثال اگر‌ درخت را بیش از حد آب دهید و یا خاک آن را زود به زود عوض کنید مغز گردو ها سیاه شده و کیفیت خود را از دست خواهند داد.

نوع کود دهی

کوددهی نیز می تواند باعث سیاه شدن مغز گردو شود، برای کود دادن به درخت گردو می بایست بسیار با احتیاط عمل کنید و از هر نوع کودی استفاده نکنید. برای مثال بهتر است از کود حیوانی استفاده کنید و نوع کود نیز بهتر است کود گوسفند باشد.

زمان برداشت

زمان برداشت گردو از درخت نیز یکی از عوامل سیاه کننده مغز گردو می باشد، اگر پیش از رسیدن کامل گردوها آن هارا از درخت بچینید مسلما مغز آن ها سیاه می شود اما اگر تا پایان فصل تابستان صبر کنید گردو ها به طور کامل می رسند و می توانید با خیال راحت آن ها را از درخت جداسازی کنید.

تولید مغز گردو قهوه ای در ایران

تولید مغز گردو قهوه ای در ایران تولید مغز گردو درجه3 قهوه ای در ایران از سال ها پیش آغاز شده و اکنون‌به تولید انبوه رسیده است.

تولید این محصول توسط کشاورزان دلسوز ایرانی انجام می شود، این کشاورزان گردو قهوه ای را با بالاترین میزان‌کیفیت تولید نموده و مغز آن را به شرکت ها می فروشند.

شرکت ها نیز مغز گردو را بسته بندی کرده و در بازار عرضه می نمایند. قیمت مغز گردو نیز با توجه به تازگی آن معین می شود هرچقدر که گردو تازه تر و پر روغن تر باشد قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما