مراکز فروش گردو باپوست عمده

مرکز فروش ما یکی از بزرگترین مراکز فروش گردو باپوست عمده می باشد که آن را با قیمتی بسیار مناسب در اختیار خریداران و مشتریان خود قرار می دهد. همانطور که می دانید گردو با پوست از قیمت پایین تری نسبت به گردو بدون پوست دارد و بعد از خرید این گردو ها می‌توانید پوست آنها را جدا کرده و مدتی در آفتاب پهن کنید تا خشک شوند و سپس آنها را جمع آوری کنید و از آنها استفاده نمایید.

مراکز فروش گردو باپوست عمده

بررسی کیفی انواع گردو تازه

بررسی کیفی انواع گردو تازه گردو خواص بسیاری زیادی برای بدن دارد و سرشار از امگا ۳ می باشد، به همین دلیل از آن استفاده ی فراوانی می‌شود و همه ی شما می دانید که برای خرید گردو باید به نکاتی دقت کنید و توجه داشته باشید تا بهترین نوع گردو را با قیمتی مناسب خریداری کنید.

برای بررسی کیفی انواع گردو باید به شکل و اندازه ی آن توجه کنید، معمولا گردو های بزرگ مغز بزرگی داند و به همین دلیل کیفیت بالایی نیز دارند البته باید برای امتحان یک عدد گردو را امتحان کنید. همچنین گردو طبیعی که بدون مواد نگهدارنده باشد بوی مطبوع رو به تلخی دارد اما بوی گردویی که برای نگهداری آن از نگهدارنده ها استفاده شده است کاملا متفاوت می باشد.

همچنین مغز گردویی مرغوب تر است که چربی بالاتری نسبت به گردوهای دیگر داشته باشد و همچنین گردویی که چرب تر باشد، خوشمزه تر از دیگر گردو ها نیز خواهد بود، با جمع بندی این نکته ها در می یابیم که گردو مرغوب قیمت بالاتری نسبت به گردو بی کیفیت و سیاه دارد که البته از مغز گردو های سیاه بیشتر برای درست کردن خورشت فسنجان استفاده می‌کنند و برای خوردن زیاد مناسب نمی باشند.

خرید ارزان گردو باپوست عمده

خرید ارزان گردو باپوست عمده برای خرید ارزان گردو با پوست می‌توانید وارد صفحه ی مجازی ما شوید و تمامی گردوهای با پوست، بدون پوست، مغز گردو و… را به همراه قیمت آنها مشاهده کنید و سپس این گردو ها سفارش داده و درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. همانطور که می دانید گردو های تویسرکان از بهترین نوع گردو های تولید شده در ایران است که به علت کیفیت بالایی که دارند سبب صادرات گردو به دیگر کشورها نیز شده است.

همچنین فروشگاه ما به صورت حضوری نیز پذیرای شما عزیزان می باشد که البته خرید اینترنتی باعث صرفه جویی در هزینه و زمان شما می‌شود و در صورت تمایل و نیاز نیز میتوانید انواع گردو را به صورت عمده و کلی نیز خریداری کنید که در این صورت قیمت آن برای شما ارزانتر محاسبه خواهد شد و به صرفه و اقتصادی تر خواهد بود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما