صادرات گردو تویسرکان به کشور های اروپایی

گردو یکی از مهمترین محصولات غذایی و خشکبار است، و به لحاظ ارزش اقتصادی تمام قسمت های آن شامل برگ، پوست، میوه، ریشه، ساقه، چوب برای مواد مختلفی همچون تغذیه، رنگ آمیزی، منبت کاری و دارو استفاده می شود. ایران جزء سه کشور بزرگ تولید کننده گردو در جهان است. صادرات گردو تویسرکان به کشورهای اروپایی به اقتصاد کشور کمک زیادی می کند.‌ این شهرستان  بیشترین سطح زیرکشت گردو را در ایران دارا می باشد. گردوی ایران به لحاظ طعم  و مزه جزء بهترین گردوی دنیا است. صادرات گردو اروپا در ایران یکی از پر سود ترین تجارت ها است. صادرات گردو تویسرکان به کشور های اروپایی

روند صادرات گردو به کشور های اروپایی

روند صادرات گردو به کشور های اروپاییگردو ایران به 30 کشور جهان صادر می شود که مهمترین آنها کشور های همسایه و اروپایی هستند. این کشور ها از بزرگ ترین خریداران گردو هستند. ایران در میان تولیدکنندگان رتبه سوم و از نظر صادرات گردو در جهان رتبه پنجم را دارا است. روند صادرات گردو به کشور های اروپایی همچنان ادامه دارد؛ و رو به افزایش است.

این محصولات ابتدا به خاورمیانه و پس از آن به کشورهای اروپایی و آمریکا صادر می شود. کیفیت محصولاتی که به کشورهای دزگر صادر می شود بسیار بالا است.‌گردو پوست کاغذای با پوستی نازک و مغزی درشت و روشن از بهترین نوع آن است. 

قیمت صادرات گردو در بازار ایران

قیمت صادرات گردو در بازار ایرانقیمت صادرات گردو در بازار ایران بسیار مناسب و مقرون بصرفه است. فروش بالای آن در بازارهای داخلی و خارجی زمینه تولید بیشتر آن توسط تولید کننده را فراهم کرده است. محصول درجه یک و مرغوب بازار فروش خوب و پر رونقی دارد. کیفیت و جنس این محصول قیمت آن را مشخص می کند.

نوسانات بازار و هزینه هایی که صرف کاشت و برداشت محصول شده است؛ در تعیین قیمت گردو صادراتی نقش اساسی دارد. هر چه کیفیت گردو بالاتر باشد ارزش بیشتری دارد. صادرات با ارز آوری کمک زیادی به اقتصاد و اشتعالزایی افراد می کند. 

چگونه گردو صادراتی را با قیمت کمتر بخریم؟

چگونه گردو صادراتی را با قیمت کمتر بخریم؟مشتری هنگام خرید از خود می پرسد که چگونه گردو صادراتی را با قیمت کمتر بخریم؟ جواب ساده است. خریدار با خرید عمده و به صورت مستقیم و بدون واسطه از تولید کننده هزینه کمتری را بابت آن پرداخت می کند. در این روش دست واسطه های زیاد و سود جوها از بازار خرید و فروش کوتاه می شود.

محصول صادراتی کیفیت بسیار خوبی دارد؛ پس اگر بتوانیم آن با قیمت خوبی خریداری کنیم بسیار مقرون بصرفه است و سود زیادی دارد. مشتری هنگام خرید علاوه بر کیفیت به قیمت مناسب هم توجه زیادی می کند. این امر باعث رضایت مصرف کننده می شود. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما