قیمت جدید گردو فسنجانی فله

گردو علاوه بر اینکه به صورت تازه قابل مصرف می باشد در غذا هم به خصوص فسنجان استفاده می شود. گردو فسنجان ویژگی های زیادی دارد که در ادامه آن را توضیح می دهیم. جهت اطلاع از قیمت جدید گردو فسنجانی فله می توانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در پایین، با ما همراه باشد.

قیمت جدید گردو فسنجانی فله

بارزترین ویژگی گردو فسنجانی

بارزترین ویژگی گردو فسنجانی گردو به گونه های مختلفی در تهیه کیک و شیرینی، غذا و حتی در کنار پنیر مصرف می شود. یکی از مصارف مهم گردو در تهیه غذای لذیذ فسنجان می باشد که طعم اصلی این غذا و رنگ و شکل آن به گردوی استفاده شده در آن بستگی دارد.
از آنجایی که خورشت فسنجان در هنگام جا افتادن باید، به اصلاح روغن پس داده باشد، پس در هنگام خرید باید به میزان چربی گردو توجه کنیم و هرچه گردو چربی بیشتری داشته باشد برای فسنجان بهتر است.
برای اینکه چربی آن را متوجه شوید بهتر است در هنگام خرید  یک تکه از گردو را لای دو نگشت بگذارید کمی فشار دهید اگر انگشت شما چرب شود، یعنی گردو میزان چربی بالایی دارد و مناسب برای فسنجان است.
گردو مخصوص فسنجان بوی تازگی می دهد و عطر بسیار مرغوبی دارد. رنگ گردو باید سفید باشد، سفید بودن گردو یعنی اینکه تازه و مرغوب است اما گردو مناسب فسنجان باید کمی تیره تر باشد یعنی به رنگ قهوه ای روشن. زیرا موقع درست کردن خورشت رنگی که پس می دهد تیره تر است در نتیجه خورشت رنگ بهتری دارد.
رنگ تیره این گردو به دلیل کیفیت پایین آن نمی باشد بلکه بعضی اوقات از گردو مغز سفید نیز با کیفیت تر می باشد فقط به خاطر رنگ پر رنگ آن بیشتر در خورشت استفاده می شود.
پوست این گردو کاغذی است و به راحتی می شکند و تمامی گردو ها درشت و بدون پوکی و کرم خوردگی و آفت می باشد.
گردوی مناسب فسنجان ظاهری گرد دارد و اگر آن را تکان دهید هیچ صدایی نمی شنوید این یعنی اینکه گردو پر و کامل است و خرابی ندارد.
حتما در هنگام خرید بگویید گردو خورشتی می خواهید تا فروشنده در خرید این محصول به شما کمک کند. حتما به این نکته در هنگام درست کردن خورشت توجه کنید، گردو باید در آسیاب ریز شود و با پیاز داغ تفت داده شود تا روغن خوبی پس دهد و رنگ و بوی خوبی به خورشت بدهد.

پخش عمده گردو فسنجانی درجه یک

پخش عمده گردو فسنجانی درجه یک پخش عمده گردو فسنجانی اعلا و درجه یک در سراسر کشور توسط فروشندگان ما انجام می شود. تمامی محصولات به صورت مستقیم و بی واسطه به فروش می رسد.
شما نیز می توانید جهت خرید گردو خورشتی به سایت ما مراجعه کنید و با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید و از قیمت و نحوه خرید مطلع شوید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما